vineri, 22 februarie 2013

Chiftele cu seminte de in


Uneori ceea ce ne place sa mancam se bate cap in cap cu ceea ce e sanatos sa mancam. In situatii de genul acesta eu strecor ingrediente sanatoase in mancarurile preferate si astfel stiu ca impac si papilele, si restul  organismului, iar familia mea e multumita de ceea ce se regaseste in farfurie. Am aplicat acest principiu banalelor chiftele, care desi nu reprezinta cel mai dietetic fel de mancare, cu trucul semintelor de in, am ajuns la o compozitie si gustoasa, si sanatoasa!

N e c e s a r e :
600-700g carne tocata de porc;
2 oua;
4-5 felii paine;
1/2 lingurita usturoi granulat;
2 lingurite seminte de in;
1-2 lingurite vegeta;
patrunjel verde;
telina verde;
pesmet, opţional.

P r e p a r a r e :
Painea am inmuiat-o in apa si am stors-o. Am amestecat cu carnea tocata si cu restul ingredientelor. Daca nu puteti forma bilute din "aluat", puteti pune pesmet, astfel incat sa capete consistenta optima. 


Chiftelele formate le-am copt la cuptor, dar daca vreti sa le prajiti in ulei asa cum este conventional, este la fel de bine, ambele variante se preteaza pentru gatitul chiftelelor.


Noi am servit chiftelele cu piure de cartofi si sos de rosii, combinatie clasica de altfel...


Pofta buna!

Un comentariu: