marți, 15 octombrie 2013

Strudel cu mere


Este unul dintre cele mai cunoscute dulciuri! Acest dulce simplu, dar grozav de aromat, cred ca aduce laolalta toate gusturile, oricat de diferite ar fi ele in orice alta situatie, la orice alta degustare... Sunt unele mancaruri care au rolul de a fi numitor comun pentru toata lumea (si imi vine aici in minte de exemplu piureul de cartofi), iar strudelul, cu mere in special, este unul dintre ele! Sa-l savuram asadar...

N e c e s a r e :
1 pachet aluat foietaj;
350-400g mere cubulete;
80g unt;
2 linguri zahar;
scortisoara;
zahar pudra.

P r e p a r a r e :
Merele le-am pregatit prima data. Le-am decojit, le-am scos cotorul si le-am taiat cubuleţe.
Aluatul foietaj l-am dezghetat si l-am intins pe masa cu sucitorul.


Untul l-am topit si am adaugat zaharul si scortisoara. Am calit merele in unt 2-3 minute.


Foaia de aluat am impatit-o in doua si pe cate jumate din fiecare am asezat merele. Cealalta jumatate am taiat-o cu un cutit, lasand 3-4 cm de la margine.


Partea crestata am trecut-o peste mere. Am asezat cele doua strudele cu mere in tava, pe hartie de copt.


Am copt o jumatate de ora la foc moderat (cam 200-220 grade, in functie de cuptor). Am servit bucati de strudel, pudrate cu zahar.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu