joi, 20 martie 2014

Fasole verde cu usturoi


Stiati ca pastaile de fasole sunt foarte sanatoase, au un rol important in reglarea glicemiei si astfel sunt ideale pentru diabetici? Chiar daca nu sunteti atinsi de aceasta boala, incercati sa le consumati cat de des, mai ales in perioada postului, cand avem mare nevoie de fibre.

N e c e s a r e :
500g fasole verde pastai;
cateva rosii uscate;
ulei de masline;
o lingurita usturoi granulat;
boia;
sare;
piper.

P r e p a r a r e :
In tigaia mare de inox am pus ulei de masline astfel incat sa acopere bine fundul tigaii. Am pus usturoiul granulat la calit cam un minut (atentie! nu lasati usturoiul sa se arda, pentru ca va deveni amarui). Am adaugat rosiile uscate, dupa gust, si le-am mai invartit de doua ori in tigaie.


Am adaugat pastaile prefierte - adica fierte vreo 20 de minute inainte si apoi scurse, pot fi puse astfel si in congelator - , boia, sare si piper, tot dupa gust, iar ca sa nu se arda am pus si putina apa, cat sa fiarba inabusit.


Am lasat la foc mic cam 10-15 minute, mai mult ca sa "faca cunostinta" aromele, decat sa fiarba propriu zis pastaile. Ideea ar fi sa ramana mai tari, sa opuna rezistenta cand le muscam, nu sa se topeasca in gura... Bine, se topesc in gura de bune ce sunt, dar asta e alta poveste...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu