vineri, 21 martie 2014

Supa-crema de dovlecei


Supele-crema sunt destul de controversate in familia noastra. Pe de o parte suntem cei carora ne place textura cremoasa, pe de alta parte este cea careia nu ii place omogenitatea, dar o mananca de dragul crutoanelor, si mai este cel care mananca din cand in cand doar ca sa imi faca pe plac! Va dati seama ca suntem doar patru oameni si cam tot atatea gusturi!!! Dar supa asta ne-a reunit pe toti. :) 

N e c e s a r e :
2 dovlecei;
2-3 morcovi;
1 ceapa;
1 lingurita usturoi granulat;
2-3 linguri faina integrala;
100g iaurt simplu;
ulei de floarea soarelui;
1000ml apa;
sare;
cimbru.

P r e p a r a r e :
Am curatat morcovii, dovleceii si ceapa, i-am taiat in bucati mai mari. Am pus legumele la fiert in apa, impreuna cu usturoi, sare, cimbru si ulei. In ultimele clocote am adaugat faina si am omogenizat-o. Ca sa fiti sigur ca nu raman cocoloase puteti sa o dizolvati inainte in zeama din supa. Am  pus totul in blender, am adaugat iaurtul si am mixat pana a devenit o crema.


Am servit-o cu crutoane (evident!). Daca inlocuiti iaurtul cu putin zeama de lamaie supa va fi complet vegetariana.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu