duminică, 24 iunie 2012

Pancakes cu fulgi de ovaz


Imi plac la nebunie pancake-urile... Am si motive, doar sunt aluaturi pufoase, dulci si nu prea, pot avea multe arome si se prepara rapid. In plus sunt un mic-dejun consistent... Asadar am toate motivele sa pregatesc din cand in cand cate o portie de pancakes pentru rasfat. Asta am si facut, de data asta am pus fulgi de ovaz, despre care nu cred ca mai e cazul sa va spun cat sunt de sanatosi...

N e c e s a r e :
130g fulgi ovaz;
130g faina integrala;
3 linguri zahar brun;
1 lingurita praf de copt cu sofran;
4 linguri ulei de floarea soarelui;
220ml lapte;
2 oua;
2 lingurite zahar vanilat;
1 praf de sare.

P r e p a r a r e :
Ouale, zaharul, zaharul vanilat, sarea, laptele si uleiul le-am amestecat impreuna pana la omogenizare.


Am amesteca faina cu praful de copt cu sofran si am pus peste restul ingredientelor.


La final am adaugat fulgii de ovaz, am amestecat si am lasat compozitia sa se odihneasca cam 20 de minute, timp in care s-au inmuiat si fulgii de ovaz.


Am pus cate doua linguri din aluat in tigaia incinsa, doar la prima punand cateva picaturi de ulei. Am lasat pancake-urile pe o parte pana au iesit mici bule de aer la suprafata.


Le-am intors apoi pe partea cealalta si le-am mai lasat pana s-au rumenesc marginile. Culoarea uniforma de la suprafata pancake-urilor e un indiciu bun ca temperatura tigaii este ideala si ca nu se ard. Noi am servit cu miere.


 Pofta buna!

Un comentariu:

  1. fulgi de ovaz la pret bun gasiti aici:
    http://ameplant.ro/produs.php?id=584

    RăspundețiȘtergere