luni, 1 octombrie 2012

Omleta cu legume


Cea mai buna metoda de a incepe cum se cuvine o noua zi este sa avem un mic-dejun consistent care sa ne dea energie sa putem duce la bun sfarsit tot ceea ce dorim sa intreprindem. Teoria suna bine, cu practica stam mai rau din lipsa de timp sau poate de inspiratie. In cele ce urmeaza va dau o sugestie pentru lipsa de inspiratie, insa pentru lipsa de timp, cu parere de rau, nu am cum sa va ajut... :))

N e c e s a r e :
6-7 oua;
2 rosii;
1 ardei gras;
2 fire ceapa verde;
100ml lapte;
50g parmezan;
ulei de floarea soarelui;
sare.

P r e p a r a r e :
Ceapa am taiat-o rondele, rosiile si ardeiul cubulete.


Ouale le-am batut cu sare dupa gust si cu laptele.


Am calit ceapa in putin ulei pana s-a inmuiat.


Am adaugat ardeiul apoi, dupa 2-3 minute, rosiile si am mai calit aproximativ 3-4 minute.


Am turnat peste legume ouale batute si am presarat deasupra parmezan ras. Peste tigaie am pus capacul si am lasat la foc mic pana s-au copt ouale.


Din cantitatile date eu am pregatit micul-dejun pentru doi oameni mari si pentru doi copii si ne-am saturat! :))


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu