duminică, 16 decembrie 2012

Pancakes cu cocos - de post


Pentru iubitorii de cocos, pentru cei care tin post, pentru vegetarieni in general... si nu numai, va recomand  aceste pancakes pufoase si gustoase, minunate la micul-dejun sau de luat la pachet in plimbarile din weekend...

N e c e s a r e :
400ml lapte de cocos;
3 linguri zahar;
4 linguri ulei de floarea soarelui;
250g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am amestecat laptele de cocos cu ulei si cu zahar, pana la omogenizare. Am adaugat faina in care am incorporat praful de copt si am amestecat pana nu au mai ramas cocoloase.


In tigaie am pune la primul pancake o picatura de ulei de floarea soarelui si am lasat sa se incinga. Am pus rand pe rand pancakes-urile sa se rumeneasca, mai intai pe o parte, pana au aparut bule de aer...


...apoi le-am intors pe cealalta parte. Diametrul poate varia de la 5 cm la 8 cm, in functie de cat le vreti de mari.


Le-am pus pe o farfurie si le-am servit cu dulceata, miere sau cu ce am mai avut prin bucatarie, totul a depins de preferinţe...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu