vineri, 31 ianuarie 2014

Pancakes cu tahini


Cum imparteala de tahini pe care am facut-o intre hummus si guguluf a fost cam inexacta, am ramas cu o cantitate mica de tahini, pe care m-am gandit sa o valorific in aceste delicioase pancakes, cu aroma deosebita...

N e c e s a r e :
3 linguri tahini;
2 oua;
2 linguri zahar;
200ml lapte;
170g faina alba;
1 lingurita praf de copt.

P r e p a r a r e :
Ouale intregi le-am batut bine cu zaharul. Am adaugat tahini si laptele.


Am pus si faina amestecata cu praful de copt si am omogenizat.


Am copt in tigaie pancakes cu diametrul de 7-8 cm, pe o parte, pana au aparut bule de aer la suprafata, apoi pe cealalta parte.


Le-am servit cu miere, iar eu, mare amatoare, am presarat in plus cateva seminte de susan.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu