vineri, 14 martie 2014

Muffins cu dulceata de mere


Mica mea slabiciune dulce sunt muffins-urile... bine, si pancakes-urile... si prajiturile.. si... si...

N e c e s a r e :
2 oua;
75g unt;
150ml lapte batut;
330g dulceata mere;
1/2 lingurita scortisoara;
1/4 lingurita nucsoara;
150g faina alba;
1 plic praf de copt.

P r e p a r a r e :
Am batut ouale, am adaugat untul topit amestecat cu laptele batut, am pus dulceata de mere si, de asemenea nelipsitele scortisoara si nucsoara.


Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si am omogenizat.


Am pus cate doua linguri de compozitie in tava de muffins pregatita cu hartiutele speciale.


Am dat la cuptor cam 25-30 de minute pana au trecut testul scobitorii.


Le-am lasat sa se raceasca in tava, apoi le-am scos pe o tava. Sa nu va spun ce aroma s-a raspndit prin toata casa....


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu