joi, 24 aprilie 2014

Clafoutis cu visine


Ce imi place la orice fel de clafoutis este ca se prepara rapid, iar textura sa fina este o incantare. Desi nu il prepar mai des, il savurez de fiecare data cu aceeasi placere.

N e c e s a r e :
500g visine fara samburi;
3 oua;
2 linguri zahar;
1 lingurita esenta de vanilie;
200ml lapte;
100g faina alba.

P r e p a r a r e :
Visinele fara samburi (pot fi si congelate daca nu le prindeti in plin sezon) le-am tavalit in cele doua linguri de zahar si le-am asezat nivelate pe fundul formei de silicon in care am facut clafoutis-ul.


Am baut ouale, apoi le-am amestecat cu laptele condensat, lapte, esenta de vanilie si in final am pus faina.


Am omogenizat compozitia si am tunat-o peste visine. Am asezat forma de silicon pe gratarul cuptorului rece, scos din timp din cuptor (asta e strategia cu formele astea de silicon).


Am copt clafoutis-ul cam o jumatate de ora, pana a facut putina crusta deasupra. Daca inca vi se pare ca este semifluid, nu e nicio problema caci se va intari pe masura ce se raceste.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu