marți, 27 mai 2014

Cartofi noi moldovenesti


Cei mai buni cartofi sunt cei noi! Va provoc sa ma contraziceti... :) Acum e perioada cand e musai sa profitam de ei, cat ii avem. Si mararul are in perioada asta o aroma speciala.

N e c e s a r e :
1 kg cartofi noi;
4-5 catei de usturoi;
3 fire de ceapa verde;
ulei de floarea soarelui;
300g smantana;
3-4 fire marar;
sare.

P r e p a r a r e :
Am curatat cartofii cu un burete abraziv si i-am taiat sferturi. Sa nu uit sa va precizez ca am luat de la piata niste cartofi mai mici, astfel ca sferturile au fost potrivite pentru o muscatura. I-am asezat intr-un vas termorezistent si am pisat peste ei cateii de usturoi si am presarat cozile de ceapa, taiate rondele. Am pus sare si am stropit cu ulei de floarea soarelui. Am pus si putina apa, cat sa se inabuse cartofii. Am pus vasul in cuptor si am copt cartofii vreo 40 de minute.


Am taiat mararul marunt si l-am maestecat cu smantana. Am intins-o peste cartofi si i-am mai pus 10-15 minute la cuptor.


La final i-am scos si i-am lasat putin sa se raceasca.


O nebunie!


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu